„Ha érdemes valamit csinálni, akkor azt érdemes kiválóan csinálni!"
Hovány Márton

A Hovány cégcsoport, Magyarország autókereskedelmének egyik meghatározó szereplője. Cégünk üzleti sikerének az alapja, hogy folyamatosan törekszünk ügyfeleink és munkatársaink elégedettségének elérésére és fenntartására. Üzleti partnerként és munkáltatóként egyaránt elkötelezettek vagyunk az etikus és minőségi szolgáltatásra, munkavégzésre és foglalkoztatásra. Bővülő csapatunkba keressük békéscsabai márkakereskedésünkbe az alábbi munkatársat:

Call Center Ügyintéző

Milyen feladatok várnak Rád?

•  Levelezés lebonyolítása, e-mailek kezelése
•  Kiváló kapcsolattartás az ügyfelekkel, az értékesítőkkel és munkafelvevő kollégákkal, munkájuk mindennapi támogatása
•  Ügyfél elbűvölés
•  Egyéb adminisztrációs és ügyintézési feladatok ellátása

Mit várunk el Tőled?

•  Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség
•  MS Office alkalmazások magas szintű ismerete
•  Minimum 2 év releváns ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
•  Proaktív munkavégzés
•  Aktív középfokú angol és/vagy német nyelvtudás írásban és szóban
•  Legalább középfokú végzettség
•  Magabiztos, segítőkész és problémamegoldó személyiség
•  Határozott és üzleties megjelenés
•  Ügyfélközpontúság
•  Felhasználói szintű számítástechnikai ismeret
•  Önálló, felelősségteljes, precíz és pontos munkavégzés
•  B kategóriás jogosítvány

Előnyben részesítünk:

•  Ha békéscsabai vagy környékbeli lakhellyel rendelkezel
•  Ha gépjárműpiaci ismereted van

Miért éri meg mindez Neked?

•  Karrier és fejlődési lehetőséget kínálunk innovatív, folyamatosan fejlődő munkakörnyezetben Magyarország egyik legmeghatározóbb gépjármű márkakereskedő csoportjánál.

Munkavégzés helye: Békéscsaba Almáskerti Ipari Park 7.

Munkaidő:
teljes
Jelentkezés határideje:
2024-10-10

Ha valami újra, jobbra vágysz, vagy eljött a váltás ideje és szeretnél egy vidám, lendületes, a teljes ügyfél-elégedettség mellett 100%-ban elkötelezett csapatban dolgozni, jelentkezz hozzánk!

Jelentkezés »