Jelenleg a következő állásajánlatra pályázol:

Operatív igazgatói asszisztens

Munkavégzés helye: Budaörs

Részletek »

Feladatok:

•  Az operatív igazgató közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok/prezentációk elkészítése, szerkesztése
•  Az operatív igazgató ügyeinek szervezése, koordinálása
•  Belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) szerkesztése
•  E-mailek, iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése
•  Az operatív igazgató tevékenységéhez kapcsolódó programok, találkozók, szervezése, egyeztetése, nyilvántartása
•  Vezetői megbeszélések, találkozók szervezése, egyeztetése, ütemezése, jegyzőkönyv vezetése (angol nyelven is)
•  Vendégek fogadása, bekészítés koordinálása, reprezentációs feladatok ellátása
•  Kapcsolattartás az operatív igazgató külső partnereivel
•  Szoros együttműködés a Hovány Csoporton belüli társosztályokkal, vezetőkkel
•  Ügyfélkezelés, ügyfélelégedettség elérése melletti elköteleződés
•  Egyéb, az operatív igazgató munkájához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése

Elvárások:

•  Aktív, tárgyalóképes felsőfokú angol nyelvtudást
•  Legalább 3 év releváns felsővezető mellett szerzett szakmai tapasztalatot
•  B kategóriás jogosítványt, aktív vezetési tapasztalatot
•  Legalább középfokú végzettséget
•  Magabiztos, segítőkész és problémamegoldó személyiséget
•  Határozott és üzleties megjelenést
•  Önálló, rugalmas, megbízható, felelősségteljes, precíz és pontos munkavégzést
•  Ügyfélközpontúságot
•  Felhasználói szintű Office, számítástechnikai ismeretet

Előnyök:

•  Felsőfokú végzettség
•  Gyors és gépírás
•  Ha budaörsi vagy környékbeli lakhellyel rendelkezel

Mit kínálunk?

•  Karrier és fejlődési lehetőséget kínálunk innovatív, folyamatosan fejlődő munkakörnyezetben Magyarország egyik legmeghatározóbb gépjármű márkakereskedő csoportjánál.

 

Munkaidő:
Teljes
Jelentkezés határideje:
2025-10-16

Jelentkezés